בלעדי במזרחי – טפחות: פיקדון קרמבולה

צבי הדס No Comments on בלעדי במזרחי – טפחות: פיקדון קרמבולה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חדש בבנק מזרחי-טפחות מבטיח ללקוח את הרווח הגבוה ביותר מבין שני מסלולים, ריבית או מדד. לא צריך להחליט עכשיו. ובנוסף נזילות יומית.

בנק מזרחי-טפחות משיק קמפיין חדש במסגרת סדרת הפיקדונות של "פרי השעה", ומציע פקדון בלעדי במערכת הבנקאית שמבטיח ללקוח רווח גבוה – הגבוה ביותר מבין הפרשי הריבית או המדד. פיקדון קרמבולה, מבטל את החשש של לקוחות רבים לבחור באפיק הפחות רווחי, ובסיום התקופה יעניק את האפיק הגבוה ביותר מבין השניים – ריבית שקלית אטרקטיבית קבועה או הפרש מדד. בנוסף , מעניק הפקדון אפשרות למשיכת הכסף בכל יום כבר מתום חודש.

פיקדון קרמבולה החדש, הוא פיקדון עד לשלוש שנים. בסיום התקופה, הלקוח מקבל את האפיק שהניב עבורו את הרווח הגדול ביותר – ריבית שקלית אטרקטיבית או מדד, בלי שצריך לבחור מראש באיזה אפיק להשקיע. בנוסף, הפיקדון מאפשר זמינות של הכסף בכל יום, כבר לאחר חודש במהלך שלוש השנים. במקרה כזה הפיקדון יעניק הפרשי הצמדה והכסף למעשה ישמור על הערך הריאלי שלו. בסיום התקופה ייבחר אפיק ההשקעה הגבוה יותר מבין השניים באופן אוטומטי.

באמצעות הפקדה בפיקדון, מבטל מזרחי-טפחות את החשש של הלקוחות לבחור מראש באילו אפיקים להשקיע, ולהצטער בדיעבר שלא בחרו באפיק שהרוויח יותר כמו כן מאפשר נזילות מלאה לכל תקופת ההפקדה , כך במידת הצורך הכסף זמין ללקוח עם שמירה על ערכו הריאלי.



0 תגובות